Dirk Verlinden

Dirk Verlinden
Kruishoevewijk 11

Gehuwd

2 kinderen (Ignace - Iris)

OCMW-raadslid
Cultuur
Ruimtelijke ordening - openbare werken
Toerisme

Wie is Dirk ?

Dirk legde de eed af als nieuw OCMW-raadslid. Dirk is geboren en getogen Hemiksemnaar en is beroepsmatig leidinggevend technisch bediende in de sector elektriciteit - elektronica bij Van Hool in Koningshooikt. Hij is gehuwd en heeft twee jongvolwassen kinderen die aan de hogeschool studeren.

Dirk is bestuurslid van CD&V Hemiksem sinds 2000 en werd in juni 2009 secretaris. Voorheen was hij al van 2002 tot 2006 de communicatieverantwoordelijke. Namens CD&V is

Dirk ook een geïnteresseerd lid van de sportraad.  Bovendien is Dirk sinds mei 2011voorzitter van het beheersorgaan van het gemeentelijk Gilliot & Roelants Tegelmuseum en tracht hij het museum met Hemiksems industrieel erfgoed de waardering te doen krijgen die het verdient.  In zijn vrije tijd speelt hij piano en staat hij graag aan de kookpotten.

Zijn politieke aspiratie:  Eerlijkheid, begrip en respect zijn voor hem de basisvoorwaarden voor elk sociaal contact. Als OCMW-raadslid wil hij graag zijn steentje bijdragen om voor alle inwoners een zekere basis aan levenskwaliteit te bieden.