Etienne Tassenoy

Etienne Tassenoy
Berkenlaan 4

Gehuwd

4 kinderen (Loni / Sven / Inge / Karen)

etienne@cdenvhemiksem.be
OCMW-raadslid
Cultuur
Leefmilieu
Werken - ondernemen

Op 55-jarige leeftijd meen ik toch wel wat levenservaring opgebouwd te hebben. Deel uitmaken van een team dat het beleid bepaald en gaat voor het welzijn van onze inwoners is een doelstelling. Waarden als het nemen van verantwoordelijkheid en het tonen van engagement zijn voor mij heel belangrijk. Men denkt goed na alvorens aan iets te beginnen. Maar eenmaal de beslissing genomen en de taak begonnen, gaat men ervoor en werkt men deze tot het einde af. Ook al zullen er af en toe wel eens moeilijke momenten zijn.

Verder wil ik mij inzetten om mee te helpen aan het verder uitbouwen van het sociaal beleid.

Wie is Etienne ?

Etienne is wat men noemt ‘een inwijkeling van over het water’. Hij woont intussen wel al meer dan 30 jaar in Hemiksem. Beroepsmatig werkt hij in de informatica-sector. Etienne is gehuwd en heeft 4 kinderen.  Binnen CD&V Hemiksem is Etienne voorzitter geweest van 1994 tot 2006. Momenteel is Etienne OCMW-raadslid.  Als grootste hobby kan volleybal vermeld worden. Hij is ondermeer actief lid van fusieclub Hellvoc Hemiksem-Schelle. Niet alleen als speler maar ook als lid van het bestuur en mede-organisator van de competitie. Tevens neemt hij verantwoordelijkheid op als scheidsrechter.