Kris Verbeeck

OCMW - welzijn
Werken - ondernemen
JONGCD&V

Vanuit zijn studies en werk heeft Kris steeds oog gehad voor het financiële aspect van onze gemeente. Vooral ook het laten stroken van de beperkte financiële middelen met de sociale noden.

Tevens vind Kris veiligheid in onze gemeente van groot belang. Elke Hemiksemnaar moet onze gemeente als een veilige thuishaven kunnen beschouwen. Criminaliteit dient streng te worden aangepakt, voet-, fietspaden en straten moeten verder vernieuwd en veiliger gemaakt worden, overlast op welke manier dan ook moet worden weggewerkt of – indien niet mogelijk – geminimaliseerd. Om dit gevoel van geborgenheid te realiseren dient een gemeente dicht bij haar burgers te staan

Wie is Kris ?

Kris is midden de twintig en zaakvoerder van het Ambulancecentrum Antwerpen. Hij is tevens lid van Kembo, speelt squash en is actief binnen het Rode Kruis.  Hij studeerde Bedrijfsmanagement en vatte tijdens zijn studies ook de cursus “Dringende Geneeskundige Hulpverlening” aan waardoor hij zich eveneens inzet als ambulancier. Met zijn huidige job kan hij beide combineren.  Kris werd in maart 2013 verkozen tot voorzitter van CD&V-Hemiksem. Tevens is hij ook lid van JONGCD&V.