Kartel CD&V-Groen ondertekend!

vrijdag, 18 november, 2016

In 2012 zijn we als lokale CD&V-ploeg het engagement met Groen aangegaan om samen, op eenzelfde lijst, naar de kiezer te trekken.

In het voorjaar van 2016 heeft het CD&V-partijbestuur het mandaat gegeven aan een delegatie om een verdere samenwerking met Groen te onderhandelen voor de volgende bestuursperiode van 2019 tot 2024. Deze gesprekken zijn vorige week afgerond en het samenwerkingsakkoord met Groen werd op ons partijbestuur van dinsdag 15 november unaniem goedgekeurd.

Bijgevolg zullen we in kartel naar de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 trekken onder de gezamenlijke naam CD&V-Groen.

Wij zijn ervan overtuigd dat de synergie tussen onze beide partijen de Hemiksemnaar ten goede komt en we de succesvol ingeslagen weg kunnen verderzetten. Wij geloven in een positief project voor onze gemeente. Samen blijven we van Hemiksem een mooie, veilige en aangename gemeente maken om in te wonen.

We kunnen u ook reeds melden dat onze huidige burgemeester Luc Bouckaert opnieuw de lijst zal aanvoeren.

Voorzitters Kris Verbeeck (CD&V Hemiksem) en Hans Hooyberghs (Groen Hemiksem) zijn opgetogen over de kartelovereenkomst.